Gå til hovedinnhold Gå til hovedmeny

E-post for tillitsvalgte

Tillitsvalgte med verv "Leder" og "It-kontakt / Medlemsansvarlig" får e-postkonto av LHL, med tilgang til lagets e-post. Slik får du tilgang til epost

Sende inn reiseregning på Min side

Har du vært på lagsamling, kurs eller møter i regi av LHL sentralt og skal sende inn reiseregning? Da kan du benytte deg av den nye refusjonsløsningen.

LHL dekker kun reisekostnader over 200 kroner.

Du kan også benytte løsningen for å sende inn krav om refusjon av utlegg som dekkes av LHL sentralt.

Innsending av krav om tapt arbeidsfortjeneste og møtehonorar, gjøres som tidligere ved å fylle ut skjema og sende på e-post: 

Slik gjør du

  1. Logg inn på Min side
  2. Gå til "Min side", se etter området som heter "Registrering av refusjon".
  3. Trykk på pluss-knappen (+)Skjermbilde: registrering av refusjon
  4. Fyll informasjonen som blir etterlyst.
    OBS! feltene med rød stjerne er obligatorisk.
  5. Noen utlegg (fly, hotell og annet) krever bilde av kvittering som vedlegg.
  6. Trykk på "Send" og reiseregningen blir sendt videre i systemet for godkjenning.

Frist for innsending av reiseregning er den 1. i hver måned for å få utbetalt den 12.

Etter innsending kan du følge status for behandling og det danner seg arkiv så du har oversikt over alt som er innsendt.

Alle medlemmer i LHL har tilgang til Min Side.

Trenger du hjelp? 
Ta kontakt med LHLs medlemsservice:

Telefon

For spørsmål om medlemskap, gaver, skattefradrag m.m:
Telefon: 22 79 90 00
Mandag–fredag, kl. 8–16